چگونه به طور طبیعی کاهش کراتینین 3.6

جمعه 27 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چگونه به طور طبیعی کاهش کراتینین 3.6

 

چگونه به طور طبیعی کاهش کراتینین 3.6

درمان طبیعی برای کاهش سطح کراتینین بالا، همان چیزی است که بیماران مبتلا به بیماری کلیوی واقعا می خواهید. اطلاعات زیر خواهد شد بگویید چه می کراتینین 3.6 شما و راه طبیعی برای کاهش کراتینین 3.6 بگویید. شما همچنین می توانید با کارشناس آنلاین در مورد هر گونه سوال در جعبه سرویس مشورت، آن است که یک ربات نیست و سرویس رایگان است.

مهم نیست که چه نوع از بیماری کلیوی رنج می برند، تا زمانی که عملکرد کلیه آنها مختل شده است، سطح کراتینین بالا ظاهر خواهد شد، اگر ما را ترک کردن عوامل دیگر است که می تواند سطح کراتینین را تحت تاثیر قرار. همانطور که کلیه بسیار قوی توانایی جبرانی، کراتینین، اوج نخواهد گرفت تا حدود 40-50٪ از عملکرد کلیه از بین رفته است. بنابراین کراتینین 3.6، اولا می تواند ما مقدار زیادی از عملکرد کلیه بگویید از دست داده شده است. همچنین کراتینین 3.6 نشان می دهد این بیماری در حال حاضر در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه. این چنین مرحله است که هنوز هم این امکان را به توای آن را به شکل اول در بیاوری. یک بار وضعیت توسعه در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، امکان تخفیف خواهد شد.

چگونه برای کاهش کراتینین 3.6، ده صفحه اصلی راه حل برای کراتینین بالا برای مرجع خود را وجود دارد. حالا که کراتینین 3.6 عملکرد کلیه ضعیف و آسیب شدید کلیوی ایجاد می شود، به همین دلیل سعی کنید برای صرفه جویی در کلیه؟ به عنوان جدیدترین درمان برای بیماری کلیوی در سال 2013، درمان آلودگی خون شروع به بر انگیختن توجه بیشتر و بیشتر از تمام جهان. آن است که در درمان بیماری های کلیوی با هدف نیست، اما خون آلوده. باید برخی از اقلام غیر طبیعی در گزارش تست خون برای افراد مبتلا به کراتینین 3.6، که به ما می گوید وجود دارد چیزی است که اشتباه با خون وجود داشته باشد. بنابراین خون باید ابتدا تمیز شده است. پس از یک محیط داخلی تمیز ایجاد می شود، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را می توان مورد استفاده قرار گیرد به تدریج ترمیم آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه. در آن زمان، کراتینین 3.6 به طور طبیعی باز خواهد گشت رفتن به سطح عادی.

که آیا باید به مردم با کراتینین 3.6 شروع دیالیز؟ فقط یک سطح کراتینین است به اندازه کافی به آن تصمیم گیری نیست، پزشکان باید برای دیدن آیتم های دیگر در گزارش خود و شرایط کلی شما. اگر شما می خواهم به دانستن بیشتر در مورد چگونه برای کاهش کراتینین 3.6 و یا شما می خواهید برای دیدن اینکه آیا شما باید دیالیز شروع، شما می توانید به ما یک پیام را ترک کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.